vrijdag 6 juli 2012

NOTW: China glaze: moonlight

Dag lieve lezers,

Eerder deze week vertelde ik reeds dat ik Moonlight van China Glaze gekocht had, als mijn allereerste China Glaze lakje. Ik ging hier een swatch van tonen en ook een nailart. Wel, hier ben ik er al mee...
---
Hello dear readers,

Earlier this week I told you already that I bought Moonlight from China Glaze, as my very first China Glaze polish. I was going to show you a swatch of this polish and also a nailart with it. So, here I am...



Hier draag ik 3 lagen. Je ziet nog steeds een beetje de witte nagelboord erdoor, maar dat vind ik juist mooi aan dit lakje. Ik vind het een heel mooie en zachte witte kleur. Prima als basis voor een nailart (zie verder).
---
Here I wear 3 layers. You still see the white of my nail trough the polish, but that's what I love about it. I find it a very lovely and soft white colour. Very good as a basecolour for a nailart (see further).



En dan de nailart die ik gemaakt heb met dit lakje. Ik gebruikte deze keer nog eens mijn stempelplaatjes. Ik gebruikte hier de zwarte stempellak van Essence en een imageplate die ik van de Born Pretty Store gekocht heb. Ik ben er heel tevreden mee, en ook met het resultaat eerlijk gezegd.
---
And than the nailart I made with this polish. This time, once more, I used my imageplates for a stamping nailart. Here I used the black stamping polish from Essence and a imageplate I bought with the Born Pretty Store. I'm very pleased with it, and also with the result as I may say.



Het juweeltje van de stempel heb ik bewerkt met mijn dottingtool. Ik gebruikte hiervoor 'Silver' van Gosh en zette met deze nagellak een kleine stip in het juweel (zoals je een beetje op de foto kan zien).
---
I edited the jewel of the stamp with my dottingtool. For this I used 'Silver' from Gosh and I putted a little dot in the jewel (as you can see a little bit on the picture).  


Wat denken jullie van dit lakje en de nailart die ik ermee heb gemaakt?
What do you think about this polish and the nailart I made with it?


6 opmerkingen:

  1. It's a very lovely and feminine mani, suits you well!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lakje! En idd is het bij dit lakje niet erg dat je je tiprand er nog doorheen ziet! En dan een zwarte nailart erop, staat super chique! Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i love what you did with this shade :) looks lovely on you.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you everyone. I like this one too, it love the stamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi gedaan ziet er echt sjiek uit!
    xx Iris
    http://nailartbyiris.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen