maandag 13 augustus 2012

NOTD: Bow

Hallo iedereen,

Hier ben ik terug na een deugddoende vakantie in Turkije. We gaan dus maar weer aan de slag met een nieuwe nailart. Deze keer heb ik me laten inspireren door Robin Moses. Wat maakt zij toch fantastische werkjes op nagels. Prachtig gewoon, dus ik heb er eentje proberen namaken en er mijn persoonlijke 'touch' aan gegeven.
---
Hey everybody,

I'm back after a merciful holliday in Turkey. So we start again with a new nailart. This time I've been inspired by Robin Moses. She makes the most fantastic nailarts. Just beautiful, that's why I tried to copy one of her works, and gave it a personal 'touch'.



Ik begon met een paar laagjes nude nagellak van Catrice. Daarna schilderde ik met groene acrylverf een strikje op de wijs- en ringvinger. Op de andere vingers liet ik het lint van de strik doorlopen.
---
I started with a few layers of a nude polish of Catrice. Afterwords I painted with green acrylic paint a bow on the index and ringfinger. On the other fingers I only painted the ribbon of the bow.


Op de duim eindigt het lint dan ook in een driehoekje.
---
On the tumb, the ribbon ends in a triangle.


Op de groene acrylverf bracht ik nog een streepje gouden nagellak aan. Zo krijgt deze strik een 'extra dimensie'.
---
On the green acrylic paint I made a stripe with golden nailpolish. This way, the bow has an 'extra dimension'.


Ken je het werk van Robin Moses? Wat vind je van mijn kopie?
Do you know the work of Robin Moses? What do you think about my copy?

Bedankt voor je bezoekje / Thanks for your visit




12 opmerkingen: