woensdag 1 augustus 2012

NOTD: French Waves

Hey iedereen,

Het heeft even geduurd maar ik ben voor eventjes terug met een nieuwe nailart. Met mijn verlof die vandaag gestart is heb ik het al even druk gehad. Ik laat jullie nog vlug iets nieuws zien, want ik vertrek morgen op vakantie. Het zal dus een 2 tal weekjes duren eer jullie mij terug zien.
---
Hey everyone,

It has been a while but I'm back for just a minut to show you a new nailart. My holliday has started today so I've been busy for a while. I'll show you quick something new today, because tomorrow I leave on holliday. I will be back in a week or 2.


Deze nailart heb ik French Waves genoemd. Zoals jullie misschien al weten ben ik dol op French Manicure, in al z'n vormen. Hier heb ik het heel 'basic' gehouden. Kijken jullie mee?
---
I called this nailart French Waves. Maybe you know it already, but I love French Manicure, in every way possible. Here I kept it very 'basic'. Do you want to take a look?


Ik begon met een doodgewone French Manicure (met de nagellak van Fingr's French Manicure). Op de scheiding schilderde ik zwarte golfjes met acrylverf. Aan de openingen maakte ik stipjes met mijn dottingtool met zilveren nagellak (Gosh: Silver). Op de ringvinger plaatste ik hexagons op de zilveren stipjes.
---
I started with a French Manicure (with the nailpolish of Fingr's French Manicure). On the division I painted black waves with acrylic paint. At the gaps I putted dots with my dottingtool with silver polish (Gosh: Silver). On my ringfinger I placed hexagons on the silver dots.


Ik had wel een probleempje zoals je misschien op de foto's kan zien. Als ik met mijn topcoat over de nailart ging, werden de zwarte golven een beetje roze. Ik weet echt niet hoe dit komt. Weten jullie waarom de zwarte acrylverf roze strepen nalaat als je er over gaat met topcoat?
---
I had a little problem as you maybe can see on the pictures. When I putted my topcoat above the nailart, the black waves turned a little pink. I have no idea how this is possible.
Do you know why the black acrylic paint leaves pink stripes when I putted the topcoat above it?



Kennen jullie dit probleem met de zwarte acrylverf en de topcoat?
Do you know this problem with the black acrylic paint and the topcoat?


10 opmerkingen:

  1. Very pretty. This is a great elegant design for work :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very cute! i will have to give this a try. ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-). Thanks. I'm curious about your work, it will be great.

      Verwijderen
  3. pretty!


    p.s. I'm having a Shop Jeen ring giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind deze french manicure echt heel erg leuk!
    Ik gebruik zelf ook vaak acrylverf maar heb dit probleem nog nooit gehad! Ik heb wel is last dat het zwart uitveegt maar nog nooit roze, heel apart..
    Ik volg je :)

    Groetjes Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook raar. Met andere kleuren heb in dat niet. Misschien ligt het aan de (goedkope) acrylverf.
      Bedankt om me te volgen, ik volg je terug.

      Verwijderen