vrijdag 17 augustus 2012

NOTD: Golden and white flowers

Hey nagellakliefhebbers,

We zijn al terug vrijdag, jihaa. Laat het weekend maar komen. En wat voor een weekend... met meer dan 30°C?! Daar hebben we lang genoeg moeten op wachten... mij hoor je niet klagen ;-).
Op vakantie was het nog warmer, maar soit, in het centrum kwam ik een winkeltje tegen waar een grote kom stond vol met nagellakjes. Ik moest direct stoppen om er eentje uit te halen en het werd deze...
---
Hey polishlovers,

It's friday already, jihaa. Let the weekend begin. And what a weekend... with more than 30°C?! We waited long enough for that... so I'm not complaining ;-).
On holliday it was still hotter, but ok, in the centre I passed a shop where there was a big bowl outside full of nailpolish. I stoppped immediately to pick one out and it became this one...


Ik vond hem heel mooi omdat hij een gouden shimmer heeft. Ik had dit soort kleur nog niet dus wou onmiddellijk deze meenemen. In het hotel maakte ik dan ook een vlugge nailart samen met mijn China Glaze Moonlight die ik meenam op reis.
---
I found it very lovely with the golden shimmer in it. I didn't own this colour yet, so I wanted to take this home. In the hotel I made a quick nailart together with my China Glaze Moonlight which I took with me on holliday.


Ik gebruikte mijn nieuwe nagellak op alle vingers, behalve op mijn ringvinger. Op mijn ringvinger zit natuurlijk de China Glaze. Met de China Glaze maakte ik dan 'bloemetjes' met een dottingtool op de andere vingers. Op de ringvinger deed ik net het omgekeerde maar maakte ik 2 bloemetjes.
---
I used my new nailpolish on all the fingers, except the index. On my indexfinger I used China Glaze. With the China Glaze I made 'flowers' with a dottingtool on the other fingers. On the indexfinger I did just the opposite but I 'painted' 2 flowers.



Wat denk je van mijn nieuwe aanwinst? Zou je dit kleur ook kopen?
What do you think about my new buy? Would you buy this colour too?



6 opmerkingen: