maandag 20 augustus 2012

NOTD: Marble tips

Goeiemorgen,

Ik hoop dat jullie de week goed hebben ingezet. Met dit mooie weer kan dat waarschijnlijk niet anders. Een mens is toch beter gezind als het zonnetje schijnt, niet?
Ik laat jullie vandaag een soort marble zien die ik dit weekend heb uitgeprobeerd. Ik moet wel zeggen dat ik vergeten was om mijn nagels te fotograferen en mij dit pas 2 dagen later is ingevallen. Ik moest dan ook dringend weg toen de nailart af was. Vergeef me dus de boordjes van de nagels waarbij de nagellak al een beetje afgesleten is. Stel jullie dus voor dat dit niet zo was toen ik deze nailart maakte.
---
Good morning,

I hope the week started well. With this nice wether, I don't think that's a problem. A human being is always happier when the sun shines, isn't it?
I want to show you a kind of marble I tried this weekend. I have to say though, that I forgot to fotograph my nails and I thought about it 2 days after it. I had to leave very urgent when I finished this nailart. Forgive me the white ships on my nails (where the polish is worn of already). So imagine that it wasn't like this when I made this nailart.

Ik begon met een basecoat en daarboven een nude lakje (Catrice Ultimate Nudes: Coton Candy at Eiffel Tower). Daarna bracht ik een 2e laag van het nude lakje aan en onmiddellijk daarna druppelde ik enkele kleurtjes nagellak op mijn tips: blauw (Catrice Blue Cara Ciao), geel (Essence Seasons of Extremes: Pimp My Bright), roze (Hema) en groen (Paris Memories). Met een penseeltje ging ik door de nagellak heen. Hier en daar te veel, want het resultaat is te druk. Bij andere nagels ben ik dan wel tevreden.
---
I started with a basecoat and above a nude polish (Catrice Ultimate Nudes: Coton Candy at Eiffel Tower). Above that I polished a second layer of the nude polish and immediately after that I dripped a few colours of nailpolish on my tips: blue (Catrice Blue Cara Ciao), yellow (Essence Seasons of Extremes: Pink My Bright), pink (Hema) and green (Paris Memories). With a brush I went trough the polish. On some nails I went trought it over and over, because the result is to perky. On other nails I like the result.

Mijn linkerhand: / My left hand:

Mijn rechterhand: / My right hand:

Bij een nailart als deze is natuurlijk elke nagel anders.
---
With a nailart like this one, off course every nail has a different result.

nogmaals: let niet op de afgesleten witte boord
again: don't pay attention to the white ships of the polish that's worn off
Ik maakte deze nailart omdat het bij mijn nieuwe rokje zou passen (zie de foto hieronder). Ik werd dus geïnspireerd door mijn rok. Vinden jullie dat het erbij past?
---
I made this nailart because it would fit my new skirt (see the picture below). I can say I was inspired by my skirt. Do you think it matches?



Het moeten niet altijd bolletjes of cirkeltjes zijn, niet?
It doesn't has to be cirkles or dots every time, isn't it?

Wat vinden jullie van deze soort marble? Past het bij mijn rokje?
What do you think about this kind of marble? Does it match my skirt?









20 opmerkingen:

  1. It's very beautiful, I like it. I too am wearing a drag-marble design today LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty! Love the colors you chose =]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Vind dit veel mooier staan als marble op een hele nagel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this! Bookmarking it so I can maybe try it one day soon! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lovely to hear this. I'm already curious about your work.

      Verwijderen