maandag 3 september 2012

Liebster Award

Hey iedereen,

Vrijdag ontving ik mijn eerste award: de Liebster Award. Ik mocht deze ontvangen van Sophie (Nailing Nail Art). Dank je wel Sophie!

Hey everyone,

Friday I received my first award: the Liebster Award. I received it from Sophie (Nailing Nail Art). Thank you so much Sophie!




Ik moet deze award op mijn beurt doorgeven aan 11 andere bloggers, die minder dan 200 volgers hebben net als ik. Er zijn ook regels aan verbonden en wel deze:

1) Elk persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, maakt niet uit wat
2) Je moet 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht
3) Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren
4) Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die dus minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post
5) Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een comment achter te laten
6) Je mag niet terug genomineerd worden

On my turn I have to give this award to 11 other bloggers, who have less than 200 followers like me. With this award, there are some rules: 

1) Each person tagged must post 11 things about themselves
2) They must also answer the 11 questions that the tagger has set for them
3) They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag
4) They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post
5) hese lucky bloggers must then be told
6) You may not be nominated again

---

Ok, 11 dingen over mezelf dus:

1) Ik ben een Vlaamse blogster
2) Ik woon nu bijna anderhalf jaar samen met mijn vriend
3) Ik heb nog 1 zus die 4 jaar ouder is dan mij
4) Ik ben logopediste
5) Ik hou van de zomer en de warmte
6) Mijn lievelingseten is frietjes met biefstuk, echte Vlaamse kost
7) Ik hou van lezen, maar heb er jammer genoeg niet zoveel tijd voor
8) Ik ga 2 keer per week gaan lopen met een heel goeie vriendin
9) Ik hou van koken en probeer graag nieuwe dingen uit
10) Ik hou van shoppen, vooral nagellak, schoenen en handtassen
11) Ik werk heel graag op de pc, en met allerhande hightech-toestelletjes

Alright, 11 things about myself:

1) I'm a Flemish blogster
2) I live almost one year and a half with my boyfriend
3) I have one sister who's 4 years older than me
4) I'm a speach therapist
5) I love the summer and the warmth
6) My favorite food is french fries with steak, real Flemish food
7) I love reading, but I don't have enough time for it
8) I go running twice a week with a really good friend of mine
9) I love cooking and try often new things
10) I love shopping, especially nailpolish, shoes and bags
11) I love working on the computer, and with all sorts of high-tech stuff

---

Nu het beantwoorden van Sophies vragen:

1) Hoelang blog je al?
Ik ben gestart in juni 2012, dus 3 maanden

2)Waar gaat je blog voornamelijk over?
Uitsluitend over nailart, omdat ik graag mijn nagels versier.

3) Wat is je nationaliteit?
Oeps, dit kwam al voor in de 11 dingen die ik over mezelf moest vertellen. Ik ben dus belg.

4) Waar ben je bang voor?
Spinnen, grrr, verschrikkelijke beesten

5) Heb je een relatie?
Ja, ik ben al 3 jaar samen met mijn vriend

6) Wat staat er nummer 1 op jouw verlanglijstje?
Uitbreiden van ons gezinnetje... maar dat zal nog eventjes mogen wachten.

7) Wat hoop je te bereiken met je blog?
Mensen inspireren, dat vind ik het belangrijkste.

8) Wat voor werk of studie doe je?
Ik werk als logopediste in mijn zelfstandige praktijk.

9) Heb je huisdieren?
Neen, maar we hadden graag een dwergkonijntje gehad en zijn dit momenteel serieus aan het overwegen.

10. Wat is je lievelingseten?
Dit kwam ook al ter sprake, frietjes met biefstuk en sla, daar kan je me altijd plezier mee doen.

11. Wat is je hobby?
Nailart eigenlijk. Daarnaast heb ik niet zoveel tijd meer voor hobby's.

Now answering Sophies questions:

1) How long are you blogging?
I started in june 2012, so 3 months. 

2) Where is your blog about?
Only nailart, because I love to decorate my nails. 

3) What is your nationality?
Oh, I already said this in the 11 things about myself. So I'm Belgian.

4) What are you afread off?
Spiders, grr, horrific creatures.

5) Are you in a relationship?
Yes, I'm together for 3 years with my boyfriend.

6) What's on top of your wishlist?
Expanding our family... but that will have to wait a bit longer. 

7) What are you hoping to achieve with your blog.
Inspiring people, that's the most important thing. 

8) What kind of work or studie are you doing?
I work as a speach therapist in my own practice.

9) Do you have pets?
No, but we would love to have a Pygmy Rabbit and are considering this right now.

10) What's your favorite food?
I already said this one too: fries with steak and salad. This is always a favor. 

11) What's your hobby?
Nailart. Besides this, I don't have a lot of time left for other hobby's.

---

En nu de genomineerden:
And now the nominees:

1) Mani curate
2) Ashley's Nails
3) Crazy Polishes
4) Love For Nailart
5) Lekkerbekkie
6) Passie voor nagels
7) Nails by Malinka
8) Wicky Nail blog
9) Nails-ID
10) I Like This Way
11) Budgetandbeauty

Mijn vragen voor de genomineerden:
My questions for the nominated blogs:

1) Hoe oud ben je? / How old are you?
2) Waarom blog je? / Why do you blog?
3) Waar gaat je droomreis naartoe? / Where is your dreamtrip going to?
4) Heb je broers of zussen? / Do you have brothers or sisters?
5) Wat is je voornaamste bezigheid tijdens de week? / What's your biggest occupation during the week?
6) Wat is je favoriete nagellakkleur? / What's your favorite nailpolishcolor?
7) Welke blogs vind je het leukst? / Which blogs do you like the most?
8) Wat is je favoriete dessert? / What's your favorite dessert?
9) Hoeveel tijd spendeer je aan je blog? / How much time do you spend on your blog?
10) Wat doe je het liefst in je vrije tijd? / What do you prefer to do in your spare time?
11) Verkies je acrylverf of nagellak om je nagels te versieren? / Do you prefer acrylic paint or nailpolish to decorate your nails?

Voila, dit was mijn Liebster Award. Bedankt nogmaals Sophie en ik hoop dat mijn genomineerden even blij zijn met de award als ik ben. Veel geluk!

So, this was my Liebster Award. Thanks again Sophie and I hope that all nominees are as happy as I am with the award. Good luck!












16 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je nominatie, ik had er nog nooit van gehoord maar ga mijn best doen er wat leuks van te maken

    Gr meike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga vanmiddag als ik goed de tijd heb ook even kijken!
    Vind het leuk dat jij mij genomineerd hebt!
    Ik heb inderdaad nog nooit een award gewonnen! En ben er ook niet zo heel bekend mee, maar wel heel leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat je het leuk vindt. Neem maar je tijd hoor.

      Verwijderen
  3. Joepie!
    Bedankt!
    Ik ga hem waarschijnlijk op 1 oktober doen, want ik heb de hele maand september een challenge waar ik me aan moet houden. ;) Is dit goed? Of te laat?
    Groetjes Ann'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wat leuk dat je ook een Vlaamse bent, had ik niet eens door :)

    En congrats natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn schaars hè, tussen de Nederlandse meisjes. Ik wist eigenlijk ook niet dat jij Vlaamse was :-).
      Bedankt!

      Verwijderen
  5. Congrats on the award! :) i love fries with my steak too :D

    BeantwoordenVerwijderen