zondag 9 september 2012

Newies

Hallo,

Wat een weekend... 25° en meer hier in België. We gaan er moeten van profiteren, want het kan de laatste keer zijn dit jaar!

Donderdag ontving ik mijn 2e pakje van de Born Pretty Store. Reeds na een week te hebben besteld. De vorige keer heeft het ook slechts een week geduurd. Happy me :-).
Ik ben donserdag ook nog eens bij de Action langs geweest, dus ik heb een hoop nieuwe spulletjes, en ook nog eens mijn nieuwe lak van Essence showen.
---
Hello,

What a weekend... a beautiful one, 25°C and more here in Belgium. We have to enjoy this one, because it can be the last this year!

Thursday I received my second package from the Born Pretty Store. I ordered last week (wednesday) and I already received it. The last time it only took one week too. Happy me :-).
I also went to the Action thursday, so I have a lot of new stuff, and I want to show you my new Essence polish too.

Dit is alles samen, Born Pretty Store en Action. Hieronder laat ik het 1 voor 1 zien
This is everything I bought, Born Pretty Store and Action. Next you'll see it one by one
Born Pretty Store hexagons in 12 verschillende kleuren
Born Pretty Store hexagons in 12 different colors

3 striper penseeltjes van de Born Pretty Store
3 striper brushes from the Born Pretty Store

3 stempelplaatjes die ik er gratis bij kreeg omdat deze bij mijn vorige bestelling niet mooi doordrukt waren.
3 image stampingplates I received for free because the image wasn't printed deep enough in the plates of my previous order.

Zeker geen klagen dus van de klantendienst van de Born Pretty Store.
Absolutely no complaints about the customer support of the Born Pretty Store
1 glitter striper: Born Pretty Store
dan de spulletjes van de Action
And than the goodies from the Action
Glittertjes, sterretjes, maantjes, hartjes... voor op de nagels te kleven
Glitters, stars, moons, hearts... to glue on the nails


Nog meer glitters in 10 verschillende kleuren. Mijn nagels zullen blinken...
More glitters in 10 different colors. My nails will shine...
3 stripers in licht roze, licht bruin en licht blauw. Hier had ik al op enkele blogs over gelezen. In de Action was er jammer genoeg maar 1 pakje meer, dus ik heb het maar vlug meegegrabbeld.
3 stripers in light pink, light brown and light blue. I read about this on several blogs. In the Action there was only 1 package left, so I took it quickly.

And last but not least
Essence: Sparkling Water Lilly

Ik kan aan de slag voor een tijdje...
I can start for a while now...
Hebben jullie 1 van die spulletjes in huis?
Do you already have one of these goodies?

15 opmerkingen:

  1. Superleuk al die spulletjes!
    Ik ben ook een fan van born pretty store hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik ook, ze hebben een heel goede klantendienst, goedkope prijzen en een ongelofelijk aanbod :-).

      Verwijderen
  2. ben wel benieuwd naar het Essence lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ga ik dan zo snel mogelijk een swatch laten van zien.

      Verwijderen
  3. What a lot of nice goodies you got - nice haul!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Yes indeed, I'm happy with my goodies and I don't know where to start.

      Verwijderen
  5. Leuke spullen!
    I hope you will check out my nail art blog that I've just made.
    easynailart1.blogspot.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk allemaal, kan je weer een hoop mooie dingen mee maken !

    BeantwoordenVerwijderen