maandag 24 september 2012

NOTD: Blue circles (stampfail)

Hey iedereen,

Zoals beloofd in mijn artikel van de swatch van Essence Sparkling Water Lily ging ik jullie een nailart tonen met deze nagellak. Ikzelf vind hem niet geslaagd omdat ik het stempelen toch nog niet zo goed onder de knie heb. Ik ben hier en daar bewogen waardoor het resulaat niet echt schitterend is. Maar omdat ik toch een nailart met mijn nieuwe lakje van Essence wou tonen ga ik hem hier toch posten. Ook om die reden is er maar 1 foto.

Hey everyone,

As promised in my article of the swatch of Essence Sparkling Water Lily I wanted to show you guys a nailart with this polish. I don't like the nailart because I'm not that good with with stamping yet. On some nails I moved so the result isn't really fabulous. But because I wanted to show you a nailart with the polish of Essence, I'm going to post it anyway. For the same reason there's only 1 picture.

 
 
Bedankt voor de opmerkingen en/of tips.
Thank you in advace for the comments and/or tips.
 
 
Katherine



20 opmerkingen:

  1. Zo slecht vind ik het nou ook weer niet;) best goed gelukt zelfs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je Shannara. Ik ben een Pietje precies, mss daarom dat ik het niet goed vind.

      Verwijderen
  3. Ziet er goed uit hoor! Leuke kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Don't be so hard on yourself, it looks great :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh Katherine, ziet er tof uit zeg!
    Welke plte heb je gebruikt? En welke stamping nagellak?
    Vind de combo echt erg mooi!
    Keep up the good stuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) zo lief, dank je. Ik ben in mijn vlugheid vergeten te vermelden wat ik gebruikt heb. De stamping nagellak is Catrice: hip queens wear blue jeans en de imageplate is van de Born Pretty Store, nummer m65.

      Verwijderen
  6. The stamping looks good!

    http://initialed.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I usually don't like these clear colors, but this one's got awesome! The stamping is perfect, I've just love it!
    =D
    Rock ur Nails!
    rockuroutfit.blogspot.com.br

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i think you did awesome! love the stamping and the combo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, echt heel mooi gedaan!
    Liefs, Maruschka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :-), 'k ben blij dat je het toch mooi vindt.
      Liefs.

      Verwijderen