zondag 16 september 2012

NOTD: GReen GRadient

Hey sweets,

Ik heb me nogmaals met mijn sponsjes bezig gehouden en heb ontdekt hoe het kwam dat er stukjes van de spons loskwamen de vorige keer: ik bleef namelijk op mijn nagel sponzen, ook al was al de nagellak al verdeeld. Doordat ik bleef sponzen begon de spons op mijn nagel te kleven en kwamen er stukjes spons los. Ik heb het weer voor gehad op mijn linkerhand (waar ik begonnen ben) maar mijn rechterhand ging dan perfect. Ik ben wel blij met de kleuren die ik gebruikt heb en het resultaat.

Hey sweets,

I used the sponge again and discovered why there where peaces of sponge loosening the last time: I kept on sponging, altough the nailpolish was already on my nail. Because I kept sponging, the sponge started to stick on my nail whereby little peaces of sponge came loose and got stuck on my nail. I had the same problem on my left hand (where I started) but on my right hand it worked just fine. I'm rather happy with the colors I used and the result.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- spons / sponge
- dekseltje / cover
- NYC: Mint Macaroon
- Claire's: 207
- topcoat



Ik heb het moeilijk gehad om alle nagellak die ik op mijn vingers gesponsd had, er af te halen. Je ziet nog restjes nagellak die ik er echt niet afkreeg. Iemand een tip om dit er gemakkelijk af te halen?

I had a difficult time to get rid off al the polish I sponged on my fingers. You still can see some polish that I wasn't able to get off. Does someone has a tip to take the polish off easily?



Hoe krijg jij de restjes nagellak gemakkelijk af langs je nagels? Wat denk je van de gradiënt?
How do you get rid off the polish along your nails? What do you think of the gradiënt?

Katherine


22 opmerkingen:

  1. heel mooi! Ik doe het met een plat penseeltje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik ook geprobeerd maar de nagellak wou er niet af. Misschien is mijn borsteltje te klein. Leuk dat je het mooi vindt.

      Verwijderen
  2. It's a very pretty gradient, all ready for fall too :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes that's true indeed. It wasn't ment to fit fall but it did :-).

      Verwijderen
  3. well done, the gradient looks perfect :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. that's really wonderful!
    Very well done =)
    kisses
    Marghe

    BeantwoordenVerwijderen