donderdag 18 oktober 2012

NOTD: Autumn twigs

Hey lieve meiden (ik veronderstel toch dat ik alleen vrouwelijke bezoekers heb),

Vandaag een nailart die bij het weer en de tijd van het jaar past. Omdat alle blaadjes aan de bomen beginnen te verkleuren en de takken kaler en kaler worden dacht ik hier een nailart bij te maken.

Hey sweet girls (I asume that I only have female visitors),

Today I want to show you a nailart that fits the weather and the time of year. Because all the leaves on the trees start to change color and the branches become balder, I wanted to make a nailart with it.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- GOSH: SE 003: Groovy grey
- mylène nr. 83
- striper Max (bruin / brown)
- Essence: 65: camouflage
- Catrice: 650: Goldfinger
- topcoat

 
Ik begon met 1 laagje Gosh Groovy Grey aan te brengen. Dan trok ik met een stripingbrush de takjes met Mylène nr. 83. Daarna trok ik nogmaals een dunner streepje op de takjes met een bruine striper van Max. Ik schilderde dan de blaadjes met een klein penseeltje en met Essence nr. 65. Het midden van de blaadjes vulde ik op met een goudkleurige nagellak (Goldfinger van Catrice).
 
I started with 1 layer of Gosh Groovy Grey. Than, with a stripingbrush, I placed twigs on my nails with Mylène nr. 83. Above those twigs I placed a smaller stripe with a brown striper of Max. Afterwards I painted the leaves with a little brush and with Essence nr. 65. The middle of the leaves were painted gold with Catrice: Goldfinger.
 
 
En met flits / And with flash:
 
 
Voila, mijn zicht op de herfst op mijn nagels :-).
So, that's my vision of autumn on my nails :-).
 
Hoe zien jullie een herfst-nailart?
How would you do a autumn-nailart?
 
 
Katherine
 


16 opmerkingen:

  1. Hele leuke nail art :D
    Ik ben van plan er een te maken met veel blaadjes. Óf een nail art die ik heb gezien op een filmpje van CutePolish, een ombre met geel, bruin en oranje en dan kale boomtakken in het zwart erop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nail art :)
    Ik ben helemaal dol op Groovy Grey van Gosh dus dat maakt hem sowieso nog extra mooi ^^
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this mani, you are an artist :) And this gosh nail polish is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. omg that shade of gosh is gorgeous! love this!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's very pretty, you chose great colors for your twigs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I have this gosh colour was limited edition last year I think. Love the manicure.

    BeantwoordenVerwijderen