vrijdag 5 oktober 2012

NOTD: Black tips with glitter

Hey iedereen,

Het is hier al een beetje hectisch geweest. Al veel meegemaakt de laatste tijd, waardoor het posten van een artikel een beetje naar de achtergrond werd geschoven. Maar, ik ben terug met een nailart die ik maakte vorig weekend voor een weekendje uit.

Hey everyone,

It's been hectic around here. I've been through a lot lately, that's why posting an article has been a minor concern. But, I'm back with a nailart I made last weekend for a weekend away.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Essence: Fabuless
- Hexagons (Born Pretty Store)
- Catrice Special Effect Topper: Have an ice day
- Topcoat: Seche Vite

Ik draag nu nog steeds deze nailart, na een week! Ik ben verwonderd van Seche Vite. Het droogt niet alleen ongelofelijk rap, maar het beschermt je nagels ook en houdt je nailart veel langer.

I'm still wearing this nailart, after a week! I'm very surprised of Seche Vite. It doesn't only dry very quick, it also protects your nails so you can keep your nailart much longer.

Ik heb de foto's 's avonds getrokken, waardoor de kwaliteit niet echt goed is. Ik steek er ook een foto tussen zonder flits, zodat je een ander idee krijgt en beter ziet hoe het er echt uitziet.

I took the pictures in the evening, that's why the quality is bad. I also took a picture without flash, so you can have another idea about the nailart and see how it really looks.

 
Ik startte met de zwarte tips, daarna bracht ik de hexagons aan. Deze zijn echt mooi want ze nemen verschillende kleuren aan, afhankelijk van de lichtinval. Ik zag rood, oranje, geel, groen, blauw, wit en zelfs paars. Daarna ging ik nogmaals over de tips met de Special Effect Top Coat van Catrice.
 
I started with the black tips, afterwards I placed the hexagons. These are really pretty, because they have different colors, depending on the light. I saw red, orange, yellow, green, blue, white and even purple. After that I putted some Special Effect Top Coat from Catrice on the tips.


 
Hier een foto zonder flits.
Here a picture without flash.
 
 
De hexagons zijn zeker aan te raden en zijn te koop in de Born Pretty Store voor $ 6.93, wat overeenkomt met 5,33 euro. Je krijgt hiervoor 12 potjes met ook 12 verschillende kleuren. Je kan in de zijbalk klikken om naar de website van de Born Pretty Store te gaan.
 
The hexagons are recommended and are for sale in the Born Pretty Store for $ 6.93, that's 5,33 euro. You'll get 12 jars with also 12 different colors. You can click in the sidebar to go to the website of the Born Pretty Store.
 
Heb jij al hexagons in huis? Wat doe jij er mee?
Do you already have hexagons? What do you do with them?
 
 
Katherine
 
 
 




20 opmerkingen:

  1. That looks so cool. I love glitter tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit. Ja heb er verschillende, gebruik ze als topper of in nail arts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aww, this is beautiful - and that Catrice top coat sure is gorgeous too!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. very pretty! :) i love the hexagons, it gives it a nice finishing touch.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The catrice holo it's lovely. Pretty manicure :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pretty mani! i got these glitters but I find them very difficult to apply neatly ina straight line :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That's right but they just look so lovely. Thank you.

      Verwijderen
  7. These are so pretty! You did a lovely job!

    I blog about fashion inspired nail art, I would love if you dropped by to check it out!

    Samantha
    Nailartcouture

    BeantwoordenVerwijderen