dinsdag 9 oktober 2012

NOTD: Blue and Red French

Dag lieverds,

Ik ben zot van French Manicures. Daarom sluipt er wel af en toe wel eentje in, of 2, of meer zelfs :-).
Vandaag wil ik je een heel simpele nailart tonen van een hele tijd geleden. Je ziet het waarschijnlijk wel aan de lengte van mijn nagels.

Hey sweeties,

I'm crazy about French Manicure. That's why I try a French Manicure once and a while, or more than that :-). Today I would love to show you a very simple nailart from a while ago. You probably see it on the lenght of my nails.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Catrice: Ultimate Nudes: 020
- Hema: 23
- Catrice: Bloody Mary to go
- Topcoat


Ik begon met 2 laagjes Catrice Ultimate Nudes 020. Daarna kleurde ik de tips blauw met Hema nr. 23. Daarna met een klein penseeltje, trok ik rode lijntjes met Catrice Bloody Mary to go. Bovenop alles een topcoat.

I started with two layers of Catrice Ultimate Nudes 020. Afther that I colored the tips blue with Hema nr. 23. Than, with a little brush, I painted the red stripes with Catrice Bloody Mary to go. Above that a topcoat.


En een close-up:
And a close-up:


Bedankt voor je bezoekje en opmerkingen.
Thank you for your visit and comments.

Katherine

12 opmerkingen: