vrijdag 14 december 2012

NOTD: Christmas Tree and Holly

Dag zoetjes,

Vandaag de eerste kerstnailart. Er zullen er zeker nog een paar volgen...
Ik heb het simpel gehouden: een kerstboom als accentnagel en hulst als versiering van mijn andere nagels. Kijk maar mee...

Hey sweets,

Today my first Christmas nailart. It won't be my last this year...
I kept it simple: a Christmas tree on my accentnail and holly as decoration on the other nails. Take a look...

Wat ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Essence: Sparkling Water Lily (1 laagje/1 layer)
- Catrice Ultimate Nudes: Coton Candy at Eifel Tower (1 laagje/1 layer)
- China Glaze: 665: Gussied Up Green (hulst en kerstboom/holly and Christmas tree)
- Catrice Limited Edition: Revoltaire: C01: Innocent Toxin (kerstboom/Christmas tree)
- Paris Memories: 262 (kerstboom/Christmas tree)
- Mylène: 83 (stam/stem)
- Catrice: Million Styles Effect Top Coat: C08: Have An Ice Day
- Biocura: 06 (hulstbesjes/holly berries)
- sterretjes Action / stars Action
- topcoat

 
Ik begon met 1 laagje Essence Sparkling Water Lily en 1 laagje Catrice UN. Daarna bracht ik op de accentnagel met een dottingtool verschillende kleuren groen aan in de vorm van een driehoek. Met een nailartbrush schilderde ik een bruine stam.
 
I started wih 1 layer Essence Sparkling Water Lily and 1 layer Catrice UN. After that I started with the tree on my accentnail. I used a dottingtool to make green dots in different colors in a triangle shape. With a nailartbrush I painted a brown stem.
 
 
Als het droog was bracht ik met mijn nailartbrush ook hier en daar glittertjes aan (Catrice Million Styles Effect Top Coat) en kleefde ik een sterretje bovenaan de boom. Deze gaf ik ook nog wat glitter.
 
When it was dry I placed glitters on the tree with a nailartbrush (Catrice Million Styles Effect Top Coat) and I glued a star at the top of the tree. I painted the star with glitter too.
 
 
Dan begon ik de hulst te schilderen met een nailartbrush. Ik begon met de vorm, kleurde die in en trok dan een middellijntje in lichtgroen als nerf. De besjes bracht ik aan met een dottingtool. Toen het droog was bracht ik op de hulstblaadjes ook wat glitter aan met mijn nailartbrush.
 
I painted the holly with a nailartbrush. I started with the shape and colored it. I drew a diameter in lightgreen, that's the grain. I did the berries with a dottingtool. When it was dry I also putted a bit of glitter on the holly with my nailartbrush.
 
 
Een typische kerstnailart dacht ik. Wat denken jullie?
A typical Christmas nailart I thought. What do you think?
 
Katherine 
 
 


15 opmerkingen: