donderdag 25 april 2013

Berry Me Gradient

Hey iedereen,

Ik probeerde nog eens een gradient uit. Ik vind dat zo'n mooi effect op de nagels, en ik krijg er ook altijd veel complimenten en vragen over: hoe doe jij dat?? Dan leg ik met alle plezier uit hoe ik eraan kom, maar jullie weten dit al langer dan vandaag. Dus vandaag gewoon enkele foto's en even op een rijtje zetten welke nagellakjes ik hiervoor gebruikte.

Hey everyone,

I tried another gradient. I like the effect of a gradient on my nails so much, and I always receive a lot of compliments and questions about it: how do you do that??? I love to explain it than, but you know the steps already. So today just a few pictures and I'll just sum up wich polishes I used.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- GOSH: Berry Me
- Bourjois nr. 13
- spons / sponge
- topcoat (Seche Vite)

Mijn ringvinger is GOSH Berry Me
My ring finger is GOSH Berry Me
 
 
Hou jij ook zo van gradients?
Do you also like gradients so much?
Katherine

12 opmerkingen: