donderdag 9 mei 2013

French Jungle

Wie hier af en toe op mijn blog passeert, weet dat ik van French Manicure hou, in alle mogelijke vormen. Vandaag heb ik er eentje voor jullie: een klassieke witte French Manicure met veel groene grassen, net als in de jungle.

When you visit my blog once and a while, you'll know I love French Manicure, in every way possible. Today I'd love to show you one: a classic white French Manicure with lots of green grass, just like in the jungle.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Essence Tip Painter
- Fingr's French Manicure
- Bourjois 13
- China Glaze: Gussied Up Green, Paris Memories: 262, Orly: Wandering Vine (het gras/the grass)
- Gosh: Berry Me, Essence: Pimp My Bright (bloem/flower)
- liner brush
- nail art brush
- hexagons
- topcoat


 
 
Alleen op mijn ringvinger schilderde ik een bloemetje.
Ik plaatste nog een groene hexagon aan de zijkanten waar de grassen samenkomen.
 
Only on my ring finger, I painted a flower.
I placed a green hexagon at the sides where the grass comes together.
 
 
Bedankt voor het bezoekje en nu al een prettig (verlengd) weekend.
Thank you for your visit and I wish you already a happy (long) weekend.
 
 
 
 



13 opmerkingen: