donderdag 16 mei 2013

Minnie & Mickey Mouse

Vorig weekend ging ik met mijn vriend naar Disneyland Parijs. Ik vond dan ook dat daar een passende nail art bij moest. De dag voor het vertrek maakte ik volgende nail art en ik draag hem nog steeds. Ik heb veel werk gehad aan het maken van de Mickey Mouse dat ik hem nog steeds niet durf te verwijderen, haha :-).

Last weekend, my boyfriend and I went to Disneyland in Paris. I thought then that I should make a fitting nail art. The day before the departure I made this nail art and I still wear it today. I had a lot of work making the Mickey Mouse, so I don't want to remove him yet.

Ik gebruikte / I used:
- basecoat
- Catrice: Ultimate Nudes: Coton Candy At Eiffel Tower (passend lakje :-) fitting polish)
- Catrice: Bloody Mary To Go
- 2 Be: Chrono 02
- Paris Memories: zwart/black
- dottingtool
- striper brush
- nail art brush
- topcoat: Seche Vite

 
 
Do jij veel freehand nail art?
Do you make a lot of freehand nail art?

Katherine X

21 opmerkingen:

  1. wauw, heel goed gelukt.
    Ik doe soms wel eens zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute!
    Would you like to follow each other? :)

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so cute :)pretty color and design! love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. well done dear, this is really an awesome manicure <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you dear for following me, I'm following you now too!

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen